lördag 20 december 2008

Lördag i dag


Vi överlevde stockholmsresan trots att Noah tappade sin snuttefilt. Fick köpa en likadan på NK. Tackar Gud för NK=)


Jordbävningen som var i veckan överlevde jag knappt. Blev skrämd till livet och trodde för ett litet ögonblick att jorden skulle sprängas i luften och mänskligheten dö ut för alltid. Haha...

Annars är allt soom vanligt. jim och Therese var här igårkväll och drack lite glögg och åt pepparkakor. Tyvärr hade vi inte så mkt skvaller att byta.
I år har jag vart ute i god tid och handlat julklapparna. Allt är färdigt, bara för tomten att komma och dela ut. För första gången i mitt liv känns det totalt oviktigt med julklappar till migsjälv. Nu ska det bli så skojj att se Noah få sina. Jag har köpt så fina till honom.
Ska klä på mig lite varma kläder och kanske cykla en runda. Var länge sedan man satt på cykeln.


Inga kommentarer: